Veelgestelde vragen (FAQ)

Account

1.1 Kan ik mijn gegevens opvragen?

U kunt altijd uw vragen sturen naar: info@vikingbeer.nl.


Assortiment

2.1 Zijn de prijzen incl. of excl. BTW?

Alle getoonde prijzen op de website zijn inclusief BTW.

2.2  Wat te doen bij niet vinden artikel of artikel uitverkocht?

Mocht het artikel dat u graag had gewild niet beschikbaar zijn, neem gerust contact op met: info@vikingbeer.nl. Dan kunnen wij u voorzien van de juiste informatie.

2.3  Klopt de voorraad?

De voorraad op de website word nauwlettend in de gaten gehouden, hier zitten dan ook geen fouten in.

2.4 Zijn de prijzen incl. of excl. statiegeld?

Alle getoonde bieren op de website zijn inclusief statiegeld.


Bestelling

3.1 Kan ik korting krijgen als ik veel bestel?

Wij werken met vaste prijzen, sommige bieren krijgen een aanbieding. Deze bieren zijn te vinden met het kopje "sale" in de shop.

3.2 Wat zijn de verzenkosten?

De verzendkosten zijn standaard €6,95, bij besteding van €35 of hoger zijn de verzendkosten gratis.

3.3 Kan ik een aflever moment bepalen?

Helaas is dit nog niet mogelijk, de bieren zijn binnen 2-5 werkdagen bij u thuis geleverd.

3.4 Wat is de minimale hoeveelheid die ik moet bestellen?

Wij hanteren geen minimum voor een bestelling, echter krijgt u wel gratis verzendkosten bij een besteding van €35 of meer.


Bezorging

4.1 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Uw bestelling word zo snel mogelijk opgestuurd, we hanteren een levertijd van 2-5 werkdagen. Bij vragen over uw levering neem gerust contact op via: info@vikingbeer.nl.

4.2 Door welke pakket service word mijn pakket geleverd?

Voor de bieren en accessoires werken wij meestal met PostNL, het is dus onwaarschijnlijk dat uw bestelling met een andere bezorgservice word bezorgd.

Voor de kleding werken wij meestal met DPD, het is dus onwaarschijnlijk dat uw bestelling met een andere bezorgservice word bezorgd.

4.2 Kan ik mijn product ook zelf afhalen?

Dit kan zeker, hiervoor klikt u zelf afhalen aan bij de bezorg opties. Daarna ontvangt u een email zodra het voor u klaarstaat, u kunt uw bestelling dan afhalen op een moment dat u uitkomt (wel binnen onze openingstijden).

4.3 Kan ik meerdere pakketen verwachten?

Als u in uw bestelling kleding/assessoren en bieren heeft besteld is het mogelijk dat uw bestelling in 2 keer word bezorgd.


Betaling

5.1 Hoe kan ik betalen?

U heeft de mogelijkheid om bij ons met Ideal, Creditcard, Apple pay en Google pay te betalen.